آرد سوخاری یکی از اقلام مهم برای سرخ کردن انواع گوشت، اعم از مرغ، ماهی، میگو، همبرگرد و… به کار برده می شود. از همین رو توصیه می شود که در تهیه و خرید آن دقت بسیاری شود ، پس اگر به دنبال محصولی عالی و بی نظیر هستید، ما به شما آرد سوخاری استریپس را پیشنهاد می دهیم، آرد سوخاری استرپیس از طرفداران زیادی برخوردار است، و مرکز عرضه آن همواره می کوشد محصول با کیفیت و مرغوبی را به متقاضیان آن عرضه نماید، پس اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، ما شما را به خواندن ادامه مطالب دعوت می نماییم.

مراکز عرضه آرد سوخاری استریپس

تفاوت آرد سوخاری با پودر سوخاری چیست ؟

تفاوت آرد سوخاری با پودر سوخاری چیست ؟ آرد سوخاری و پودر سوخاری تفاوت هایی باهم دارند که می خواهیم با هم به بررسی چند مورد از آن ها بپردازیم. اول اینکه ذارت آرد سوخاری ریزتر است. روش تهیه و تولید آرد سوخاری با پودر سوخاری نیز باهم فرق می کند، پودر سوخاری از خشک کردن یک باره نان حجیم شده با ادویه های مخصوص تهیه می شود، اما برای درست کردن آرد سوخاری باید بیشتر از دوبار نان را خشک کرد تا به ذرات ریزتری از پودر تبدیل شو

انواع مختلفی از پودر سوخاری موجود است که با افزودن ادویه های خاص، هر کدام کاربرد متفاوتی نیز دارنذ، پایه اساس مواد تشکیل دهنده هردو تقریباً به یک شکل است ، در تهیه آرد سوخاری مخصوص ماهی ، از آرد سوخاری غنی شده با املاح و مواد معدنی از جمله گروهی از ویتامین های B (b1, b2, b6) ، آهن و اسید فولیک استفاده می شود.این پودر دارای ارزش غذایی بالایی بود و بسیار مقوی است.

در آرد سوخاری خام مواد افزودنی بکار برده نمی شود، همچنین باید ذکر کرد که میزان نمک، کربوهیدارت، املاح و ویتامین های به موجود در انواع آرد و پودر سوخاری ها بسیار متفاوت است، به گونه ای که هر کدام ادویه ی مخصوص گوشتی را دارد و کاربرد آن را نیز متفاوت می کند، پودر سوخاری بیشتر ادویه دار است و به شکل های پودر سوخاری مرینت، پودر سوخاری پولکی و پودر های سوخاری طعم دار یا ادویه دار و… وجود دارد. آردهای سوخاری استریپس دارای تنوع زیادی از جمله: آرد سوخاری مخصوص ناگت های مرغ و گوشت، آرد سوخاری شنیسل، همبرگر، فلافل، انواع کباب ها، کتلت، آرد تمپورا، آرد های سوخاری رنگی نارنجی زرد، قرمز می باشند.

مرجع‌ فروش آرد سوخاری استریپس

مرجع‌ فروش آرد سوخاری استریپس آرد سوخاری استریپس یکی از بهترین آرد سوخاری هاست و همیشه در بین طرفداران خود محبوبت فراوانی دارد، فروشنده آرد سوخاری استریپس همواره تلاش می کند تا با ارائه آرد سوخاری های مرغوب، خوش طعم و عالی، رضایت مشتریان و متقاضیان را جلب نماید. همچنین شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت مراکز فروش این آرد سوخاری، یا فروشگاه های سراسر کشور، آن را تهیه نموده و به مصرف برسانید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *