نان هایی که حجیم هستند مثل نان های باگت به هنگام مصرف قسمتی خمیری دارند که برای انسان ها خوشایند نبود و قابل خوردن نیست در برخی مواقع نیز هنگام خوردن اکثر افراد دچار ناراحتی های گوارشی می شوند.

آرد سوخاری صنعتی نیز از همان نان ها با پخت و حرارت دادن دوباره آنها تهیه می شود یعنی نان را دو بار در مقابل حرارت قرار می دهند تا خشک شود. در ادامه قصد آشنایی بیشتر با این آرد را داریم‌.

تولیدکنندگان آرد سوخاری صنعتی

کاربرد انواع آرد سوخاری را بشناسید

کاربرد انواع آرد سوخاری را بشناسید

آرد سوخاری در انواع مختلف با کاربرد های متفاوت تولید می شوند که هر کدام متناسب با مواد استفاده شده در تهیه آن ها مورد استفاده در برخی از غذاها می باشد که در ادامه به آشنایی بیشتر این محصولات می پردازیم.

  • پودر سوخاری ساده

این محصول از تکه های خورد شده نان تهیه می شود و برای برشته و ترد کردن ماهی ، مرغ ، گوشت ، سیب زمینی و .‌.. استفاده می شود.

  • پودر سوخاری رنگی

در رنگ های طلایی ، سفید ، قهوه ای و نارنجی وجود دارد. این نوع از آرد سوخاری برای ماهی ، میگو ، مرغ ، شنسیل و قارچ و… مورد استفاده قرار می گیرد.

  • پودر سوخاری پولکی

این نوع از پودر سوخاری در طعمی تند و حالت ورقه ای تولید شده و برای برشته کردن مرغ و میگو استفاده می شود.

  • پودر سوخاری طعم دار

عموما در طعم سبزیجات تولید می شود و بیشترین کاربرد آن برای از بین بردن بوی ماهی ، میگو و گوشت می باشد.

  • پودر سوخاری کنجدی

این محصول به دلیل طعم ظاهر خاص و متفاوتی که به غذا می بخشد طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

  • پودر سوخاری تمپورا

پودر سوخاری تمپورا به هنگام استفاده در غذا آن را پف دار و ترد تر می کند و این امر باعث خوش طعم تر شد غذا می شود‌.

مرکز پخش آرد سوخاری صنعتی

مرکز پخش آرد سوخاری صنعتی

امروز مراکز و فروشگاه های مختلفی به صورت حضوری و اینترنی در حال توزیع آرد سوخاری به سراسر ایران و گاها صادرات آن به کشور های همسایه می باشند. باید دانست که این محصول می تواند در درجه و کیفیت های متفاوت تولید شود.

آنچه که حائز اهمیت است کیفیت آرد سوخاری و مواد ترکیب شده در آن همان طعم دهنده ها و رنگ ها می باشد چرا که این محصول در مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد و کیفیت پایین آن می توانند باعث بیماری شود.

همانطور که اشاره شد برای خرید انواع پودر سوخاری و آرد سوخاری کیلویی نمی توان به هر مرکز فروشی مراجعه کرد. این مجموعه با توجه به تضمین کیفیت و رضایت مشتریان خود می تواند خریدی با اطمینان خاطر به شما هدیه دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *