آرد سوخاری، آرد یا نان ریز و پودر شده است که برای سرخ کردن و ترد کردنی برخی از مواد غذایی مخصوصا مرغ از آن استفاده می کنند که امروزه بسبار پر طرفدار و پرفروش شده است که به صورت آنلاین نیز عرضه می شود یکی از سایت های فروش آنلاین مرکز ما می باشد که آرد سوخاری مرغ با کیفیت را می توانید به صورت مستقیم با راه های ارتباطی که قرار داده ایم از ما خرید کنید.

خرید مستقیم آرد سوخاری مرغ

نکاتی برای نگهداری هر چه بهتر آرد

نکاتی برای نگهداری هر چه بهتر آرد برای تازه نگه داشتن آرد تا حد امکان، این مراحل ساده را دنبال کنید. ابتدا وقتی از فروشگاه مواد غذایی به خانه رسیدید کیسه آرد جدید خود را در فریزر بریزید بگذارید دو روز آنجا بماند این کار هر شپشک یا تخم مرغی را که ممکن است از قبل در آرد باشد از بین می برد بعد از 48 ساعت آرد را از کیسه خارج کرده و در ظرف دربسته قرار دهید یک ظرف پلاستیکی با درب محکم ایده آل است اما یک کیسه بزرگ Ziploc نیز کاملاً خوب است ظرف غیر قابل نفوذ از آفات و همچنین رطوبت محافظت می کند.

اکثر مردم نگهداری آرد را در انبار راحت تر می دانند از نقاط گرم و آفتابی خودداری کنید بهترین مکان خنک و خشک است آرد حداقل یک سال نگه می دارد برای تازه نگه داشتن آرد، آن را در فریزر یا یخچال نگهداری کنید (ظرفی که هوا در آن نباشد بهترین کار است). اگر خانه‌تان گرم است، اگر در آب و هوای مرطوب زندگی می‌کنید، یا اگر خیلی سریع از آرد استفاده نمی‌کنید ممکن است ایده خوبی باشد.

ماندگاری: برای نگهداری در کابینت در صورت نگهداری مناسب در ظرف بسته بندی شده حداکثر تا 8 ماه و برای نگهداری در یخچال تا یک سال‌ است. آرد جو ماندگاری: تا 4 ماه در فریزر در ظرف در بسته یا در صورت بسته بندی محکم آرد زمانی که در کابینت نگهداری می شود ماندگاری کوتاهی دارد. آرد نان ماندگاری: چند ماه در یک کابینت خنک و خشک در صورت نگهداری در صورت بسته بندی محکم و حداکثر تا یک سال در فریزر می باشد.

آرد گندم ماندگاری: حداکثر 2 تا 3 ماه در یخچال و به مدت 6 ماه یا بیشتر در فریزر در ظرف در بسته یا در صورت بسته بندی محکم آرد ذرت ماندگاری: تا یک سال در یک کابینت خنک و تاریک در صورتی که به درستی در یک ظرف در بسته نگهداری شود یا در صورت بسته بندی محکم. اگر آرد در فریزر نگهداری شود ماندگاری آن افزایش می یابد.

صادرات آرد سوخاری مرغ

صادرات آرد سوخاری مرغ از آرد سوخاری برای سرخ کردن غذاهای سرخ کردنی استفاده می ‌شود و می ‌توان آن را به صورت آماده تهیه کرد و یا در خانه درست کرد و به صورت درشت و پود تولید می ‌شود که معمولاً از نان هایی مانند باگت و یا نان تست تولید می شود. آرد سوخاری انواع مختلفی دارد که از طعم دهنده های مختلفی در هر کدام از آنها استفاده شده است.

برای هر ماده غذایی استفاده می شود که برخی از آنها گیاهی است از آرد سوخاری های ساده برای سرخ کردن مرغ، مصرف می ‌شود که قیمت آرد سوخاری مرغ و آرد سوخاری شنیسل با توجه به کیفیت بالا بسیار مناسب است که به دلیل محبوبیت و مرغوبیت به کشور های دیگر نیز صادر می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *