برای سرخ کردن مرغ سوخاری و یا پیاز سوخاری و سیب زمینی و هر چیز دیگری که سرخ کردنی باشد در رستوران ها از آرد سوخاری کنتاکی استفاده می کنند که حتی مواد دیگر مانند ادویه هم برای طعم بهتر استفاده می کنند در واقع در رستوران ها و فست فودی ها بسیار کاربرد دارد پس در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعاتی در خصوص این محصول در اختیارتان قرار بدهیم تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

قیمت آرد سوخاری کنتاکی

آشنایی با ارزش غذایی آرد سوخاری

آشنایی با ارزش غذایی آرد سوخاری آرد سوخاری سفید و یا آرد سوخاری کنتاکی ارزش غذایی زیادی دارند چرا که این محصول دارای کالری و به اصطلاح انرژی به نسب بالایی است که افراد در هنگام رژیم و بعد از ان می توانند مرغ گریل شده و یا سیب زمینی را در ان قرار دهند و سوخاری کنند و بخورند و امرژی از دست رفته ی آن ها در حین ورزش به بدنشان برگردد.

از موارد دیگر اینکه دارای فیبر و قند و کلسترول پایینی می باشد اما نباید بیش از اندازه هم مصرف کنید زیرا ضرراتی هم دارد از دیگر ویژگی ها این است که دارای مواد معدنی مانند : کلسیم و فسفر و سدیم و آهن و منیزیم و روی دارد و هم چنین ویتامین هایی چون آ و گروه های ب و ویتامین ای و سی را دارا است و پروتئین و چربی و آب به نسبت کافی هم دارد.

کالری و در واقع انرژی موجود در این محصول سیصد و نود و پنج کیلو کالری محاسبه شده است و هم چنین می توانید این محصول را به صورت فله ای هم خریداری کنید زیرا مقرون به صرفه می باشد.

سفارش مستقیم آرد سوخاری کنتاکی

سفارش مستقیم آرد سوخاری کنتاکی صادرکننده آرد سوخاری و در واقع توزیع آن به این صورت می باشد که ابتدا فروشندگان آرد سوخاری آن را در تولیدی ها و کارخانه های معتبر به مقدار زیاد تولید می شود و مقداری از ان صادر می شود و مقداری دیگر در فروشگاه های معتبر عرضه می شود تا مردم بتوانند خرید راحت تری داشته باشند که به دو روش کلی می توانید خرید خود را انجام بدهید.

در روش اول شما به صورت حضوری به این فروشگاه ها می روید و محصول مورد نظر را خریداری می کنید یا می توانید وارد سایت شوید و ارد مورد نظر را به صورت عمده خریداری کنید و هم چنین این سایت دارای پشتیبانی بیست و چهار ساعته می باشد که در صورت مشکل و یا مسئله ای می توانید با آن ها تماس بگیرید و در اسرع وقت پاسخگو شما عزیزان خواهند بود هم چنین با توجه به بازه زمانی که تعیین کرده اید بسته را توسط پست درب منزل دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *