آرد تمپورا، یک نوع آرد سوخاری است که از آن به عنوان یک ادویه، چاشنی یا طعم دهنده برای سرخ کردن غذا هایی مانند ماهی، میگو، ناگت، جوجه، پاچینی و… استفاده می‌شود. این آرد با ترکیبات خاصی که دارد، توسط تولید کنندگان انواع چاشنی در داخل کشور به صورت بسته بندی های کامل استاندارد و بهداشتی با وزن‌های مشخص در بازار عرضه می گردد و به طور مستقیم به دست مصرف‌کننده می‌رسد. برای خرید این آرد می توانید به فروشگاه های عرضه انواع مواد غذایی و چاشنی، عطاری ها و…مراجعه کنید و آن را خریداری نمایید.

فروش مستقیم آرد تمپورا

استفاده از آرد تمپورا در پخت جوجه چینی

استفاده از آرد تمپورا در پخت جوجه چینی

گوشت مرغ، ماهی و میگو، جز گوشت های بسیار مقوی و خوشمزه هستند که قسمت زیادی از برنامه غذایی انسان‌ها را شامل می‌شود، اما این گوشت ها دارای بوی خاصی هستند که چندان خوشایند نیست و اگر آن را از بین ببرید و با آرد مخصوص مانند آرد سوخاری پولکی یا آرد تمپورا طعم‌دار نکنید غذای شما خوشمزه نمی‌شود.

به طور مثال با استفاده از آرد تمپورا می‌توان جوجه را به این صورت که ابتدا گوشت و مرغ را تکه تکه می نمایید و سپس آرد تمپورا را با آب رقیق می کنید یا به همان صورت پودری در ظرف مناسبی بریزید و تکه های گوشت و مرغ را به طور کامل به آن آغشته ‏ می کنید، سپس مقداری روغن را درون ماهیتابه بریزید و روی شعله ملایم قرار دهید و با دقت تکه های جوجه را درون آن قرار دهید و سرخ نمایید.

برای پخت گوشت های مشابه نیز به همین صورت نیز می توانید مراحل سوخاری کردن را انجام دهید، اگر آرد تمپورا یا آرد سوخاری پولکی را نتوانستید از فروشگاه‌های اطراف خود بدست بیاورید پیشنهاد می‌شود ترکیبات تشکیل دهنده آن را مهیا کنید مثل سپس آسیاب نمایید و با هم مخلوط کنید و مورد استفاده قرار دهید.

مراکز عرضه آرد تمپورا

مراکز عرضه آرد تمپورا

آرد تمپورا در واقع یک آرد سوخاری است که آشپزها به فراوانی از آن برای سرخ کردن گوشت های دارای با استفاده می نماید، زیرا این آرد بوی نامطبوع گوشت را به خوبی می زداید و طعم و عطر دلچسبی را به آن می‌دهد. در کشور ما نیز تولید کنندگان انواع چاشنی، ادویه و… این آرد را نیز به صورت بسته بندی شده با کیفیت عالی تولید می‌کنند و از طریق فروشندگان آرد سوخاری، عطاری‌ها، مراکز توزیع عمده، فروشگاه ها و…در بازار عرضه می کنند.

برای خرید این آرد می توانید به مراکز عرصه آن در سراسر کشور مراجعه نمایید و آن را با قیمت مناسبی خریداری کنید، از آنجایی که در هر بسته مقدار مناسبی با وزن مشخص، آرد موجود است برای مدت طولانی می توانید از آن استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *