آرد سوخاری دانه درشت یکی از آردهایی است که از نان های صنعتی و نان های حجیم تهیه و تولید می‌شود و امروزه از آن در پخت انواع غذا از آن استفاده می‌کنند. مرجع پخش ما به عنوان یکی از بزرگترین مراجع پخش انواع آرد سوخاری طعم دار همچون آرد سوخاری فلفلی در بازار است که این نوع آرد را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار خریداران و مشتریان خود قرار داده است.

مرجع‌ پخش آرد سوخاری دانه درشت

دانستنی هایی درباره انواع آرد سوخاری

دانستنی هایی درباره انواع آرد سوخاری همانطور که گفتیم آرد سوخاری از آنان های حجیم همچون نام باگت به دست می آید به طوری که اگر این نان ها بعد از تولید مورد استفاده قرار نگیرند و دچار کپک زدگی و خرابی نشوند یکبار دیگر به کارخانجات تهیه پودر و آرد سوخاری برگشت داده می‌شوند تا بعد از حرارت دهی به آنها، این نان ها به صورت کاملا خشک در آیند و سپس آنها را آسیاب کرده و به صورت پودری در آوردند.

آرد سوخاری در طعم های متفاوتی تهیه و تولید می‌شود به این صورت که برای تهیه آن در انواع فلفلی آن کمی فلفل به آن اضافه می‌کنند و همچنین به این ترتیب در طعم های مختلف آن را به بازار عرضه می‌کنند. از آرد سوخاری برای سرخ کردن انواع مرغ، ماهی، کتلت و کوکو و… میتوانید استفاده کنید که این پودر باعث خوشمزه و خوش طعم تر شدن غذاهای شما می‌شود.

فروشندگان آرد سوخاری دانه درشت

فروشندگان آرد سوخاری دانه درشت فروشندگان ارد سوخاری دانه درشت و باکیفیت با فروش این محصول با قیمت مناسب توانسته اند تا مشتریان بسیاری را هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور به دست آورند، همچنین مرکز ما فعالیت خود را در زمینه ی صادرات این محصول نیز آغاز نموده است و صادرکنندگان آرد سوخاری آن را در بسته بندی های متفاوتی به بازار های داخلی و خارجی عرضه می‌کنند.

اگر شما هم قصد خرید آرد سوخاری دانه درشت را دارید می‌توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری به مراکز معتبر فروش ما در سراسر کشور مراجعه کنید و آن را خریداری نمایید و همچنین در صورت مقدور نبودن شرایط برای خرید حضوری و نیز صرفه جویی در هزینه و زمان خود می‌توانید به صورت آنلاین و اینترنتی به صفحه ی مجازی فروش سایت ما مراجعه کرده و با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و سپس بعد از ثبت آدرس و شماره تلفن خود این محصول را سفارش داده و درب منزل خود تحویل بگیرید.

ضمنا لازم به ذکر است که شما در صورت نیاز و تمایل میتوانید این آرد را به صورت عمده و کلی نیز خریداری کنید که در این صورت قیمت آن برای شما ارزانتر محاسبه خواهد شد و به صرفه و اقتصادی تر خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *