پودر سوخاری

در ابتدا می خواهیم درباره پودر سوخاری پانکو افخم برتر برای شما عزیزان صحبت کنیم. پودر سوخاری پانکو در واقع همان آرد سوخاری می باشد که در ابتدا در ژاپن ابداع شد، بهتر است بدانید که واژه آرد سوخاری در زبان ژاپنی، پانکو خوانده شده به همین دلیل این محصول با نام پانکو مشهور است.

پودر سوخاری پانکو افخم

باید گفت نحوه تهیه پودر سوخاری پانکو افخم با سوخاری های دیگر کاملا متفاوت می باشد و باید بدون حرارت دادن مستقیم و معمولا با استفاده از فر برقی باشد که روند پخت در این روش باعث شده که سوختگی در آن ایجاد نشود.

دانه بندی پودر پانکو پوسته پوسته می باشد و نیاز است تا برای دستیابی به این دانه ها از با کیفیت ترین آرد نول استفاده شود، در غیر این صورت رسیدن به دانه بندی امکان پذیر نیست. برای تهیه کردن پودر سوخاری باید آن را مقابل حرارت قرار داده تا کاملا خشک شود، این کار باعث می شود از تولید ماده ای که در نان تولید می شود که سرطان زاست جلوگیری شود.

پودر سوخاری پانکو تردک

در واقع می توان نانی که خشک شده است را به صورت آرد در آورده تا پودر سوخاری پانکو تردک به دست آید، گاهی اوقات نان های تستی که در مغازه ها مدت زیادی می مانند بیات می شوند و نمی توان از آن ها استفاده کرد در این مواقع مجدد به کارخانه خود بازگردانده شده و آن را داخل فر قرار می دهند تا کاملا خشک شود و بعد آن را آسیاب کرده و به عنوان پودر سوخاری بسته بندی شده و برای فروش داخل مغازه ها قرار میگیرد.

نکته مهم اینجاست برای تهیه پودر سوخاری باید نان را حداقل 2 بار در فرآیند پخت قرار بگیرد و به هیچ عنوان تهیه آن با آرد معمولی امکان پذیر نیست.

پودر سوخاری پانکو از دو نوع دانه درشت و ادویه دار تولید می شود این پودر ها در نوع تازه دارای بافتی نرم هستند و لحظه ای که خیس می شوند حالت پوف به خودشان می گیرند که جذبشان بسیار بالا خواهد بود و برای غذاهای حجیم کاربرد بیشتری دارند که در قنادی ها برای تهیه انواع شیرینی از این پودر استفاده می کنند.

نکته جالب اینجاست که شرکت پانکو به دلیل احترامی که برای حقوق مشتریان خود دارد نحوه استفاده از پودر سوخاری را روی بسته بندی محصولات خود درج کرده است تا مشتریان به بهترین شکل ممکن بتوانند آن را در غذاهای مختلف استفاده و از خوردن آن لذت برند.

پودر سوخاری پانکو در انواع مختلف تولید می شوند:

1.پودر سوخاری ساده سفید

معمولا این نوع در بسته های 200 گرمی، 10 کیلویی و 1 کیلویی بسته بندی و عرضه می شود و مزه خاصی ندارد.

2.پودر سوخاری طلایی اسپایسی

برای تهیه این پودر از مقدار بسیاری زیادی فلفل استفاده شده است و رنگی به صورت طلایی یا قهوه ای کم رنگ دارد.

3.پودر سوخاری نارنجی پابریکا

در این پودر از رنگ های طبیعی در تولید استفاده می شود که باعث می شود غذا رنگ خوبی به خودش بگیرد و فاقد هر گونه ادویه می باشد.

4.پودر سوخاری تمپورا پانکو پفکی

معمولا در بسته هایی 500 گرمی می باشد و برای پختن ماهی، مرغ، میگو بسیار مناسب خواهد بود.

لازم به ذکر است، بسته بندی هایی که برای این پودر ها استفاده می شود کاملا بهداشتی بوده و تاریخ تولید و انقضا این محصولات به مدت 2 سال خواهد بود.

پودر سوخاری پانکو فیکس

روشی که تا به حال در تهیه پودر سوخاری پانکو فیکس کمتر کسی به آن توجه داشته این است که در گذشته اگر خاطرتان باشد از خمیر اضافی نان فانتزی هم برای تهیه پودر سوخاری استفاده می کردند در واقع با خشک کردن این خمیر ها و آسیاب کردنش پودر سوخاری به دست می آمد که در انواع غذا از آن بهره می بردند. در حقیقت از پودر سوخاری برای پختن فست فود ها و مرغ سوخاری و غذاهای مختلف به مقدار زیاد استفاده می شود.

پودر های سوخاری را می توان در برند های ایرانی و یا خارجی در فروشگاه ها پیدا و خریداری کرد که هر کدام طرفدار خاص خود را دارند، که نمونه خارجی آن پودر های ایتالیایی یا ژاپنی هستند و نقاط قوت نمونه های خارجی در ادویه دار بودن آن هاست، ادویه هایی چون پودر سیر، فلفل، نمک، و حتی تکه های جعفری در آن ها مشاهده و در طعم آن قابل تشخیص خواهد بود.

پودر سوخاری پانکو دیجی کالا

باید توجه داشت میزان آکریلامیدی که در پودر سوخاری وجود دارد هنوز کاملا مشخص نیست و نمی توان در مورد آن اظهار نظر کرد اما به دلیل اینکه از پودر سوخاری پانکو دیجی کالا بیشتر برای مصارف سرخ کردنی استفاده می شود و اکثر پزشکان مصرف زیاد از این غذا ها را توصیه نمی کنند.

از پودر سوخاری می توان برای مرغ،میگو و ماهی استفاده کرد، خیلی از خانم های خانه دار حتی از آن برای کتلت، کوفته و شامی استفاده می کنند که باعث می شود غذا ترد و خوشمزه شود و دیده شده از پودر سوخاری برای قارچ، پیاز سوخاری، شنیسل و برای تهیه گراتن، ناگت، کراکت هم مورد استفاده قرار می گیرد.

پودر سوخاری پانکو نی نی سایت

نحوه نگهداری پودر سوخاری پانکو نی نی سایت،ارتباط زیادی با مقدار رطوبت دارد به دلیل اینکه شرایطی که باعث می شود میکروارگانیسم ها در مواد غذایی رطوبت دار رشد کنند، پس سعی کنید برای نگهداری از پودر سوخاری کاملا آن را خشک کنید تا رشد میکروب ها در آن به صفر برسد و توصیه می شود آن را در محیط خنک و خشک نگهداری کنید تا مدت زمان 6 ماه می توان آن را نگهداری و مورد استفاده قرار داد.

برای انکه بتوانید پودر سوخاری با کیفیت و ارزان تری پیدا کنید باید به همه فروشگاه ها مراجعه کرده و با یکدیگر مقایسه کنید تا بتوانید خریدی مطمئن داشته باشید که اغلب زمان زیادی را از شما میگیرد.

 بسیاری از فروشگاه های معروف که چنین محصولاتی را می فروشند متاسفانه قیمت های پرت و نامشخصی را برای این محصولات ارائه می کنند که بیشتر اوقات در پخت مشخص می شود کیفیت لازم را ندارند و کاری هم از دستتان بر نمی آید چون این فروشنده ها با این سیاست محصولات بی کیفیت خود را به فروش می رسانند.

مجموعه ما مدت هاست در زمینه تولید و عرضه انواع پودر سوخاری پانکو فعالیت می کند و هدف ما کسب رضایت شما عزیزان از خرید محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب می باشد، در صورتی که قصد دارید محصولات ما را خریداری کنید لطفا از طریق راه های ارتباطی در سایت اقدام فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *