پودر سوخاری رنگی

پودر سوخاری رنگی در رنگ های مختلف از مبدا تهران به سایر شهرهای ایران و همچنین صادرات آن به کشورهای مختلف توسط این مرکز انجام می شود. ارسال انواع پودر سوخاری از تهران به عنوان قطب تجاری، موجب صرفه جویی در هزینه و کاهش قیمت محصول می گردد.
خرید از نمایندگی پودر سوخاری از طریق این وب سایت قیمت ارزان تری را در حجم عمده شامل می شود.

تولید پودر سوخاری رنگی و کاربرد آن

پودرهای سوخاری رنگی که توسط تولیدکنندگان ایرانی و خارجی تولید می گردد جهت مصارف مختلف غالبا در رنگ های سفید، زرد، نارنجی، طلایی و قهوه ای با سایزهای متفاوت به فروش می رسد.

کاربرد هر یک از این پودرها در دو مدل پودر سوخاری پوششی و پودر سوخاری درون محصولی متفاوت است.

  • عمدتا از پودر سوخاری سفید و نارنجی و طلایی در سایز درشت به عنوان پودر سوخاری پوششی جهت پخت مرغ، ماهی، میگو، قارچ، شنیتسل و … استفاده می گردد.

پودر سوخاری رنگی

  • از پودر سوخاری نارنجی، زرد، طلایی و قهوه ای در سایز ریز و متوسط در تهیه فلافل، همبرگر، کباب لقمه، شامی و کتلت و … استفاده می شود.

پودر سوخاری رنگی

نحوه ارسال پودر سوخاری از تهران

در سفارشات عمده ارسال از درب کارخانه یا نمایندگی همان برند در تهران انجام می شود. ارسال از تهران به عنوان سورس موجب پرداخت هزینه کمتر در قیمت محصول و هزینه حمل و نقل می گردد.

پودر سوخاری رنگی

فروش پودر سوخاری در حجم جزئی با ارسال از طریق پست و یا باربری اتوبوسی انجام می شود. خرید پودر سوخاری در به صورت خرده یا جزئی با ارسال از طریق پست و یا باربری اتوبوسی انجام می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *