امروزه کمتر کسی را می توان یافت که از طعم بی نظیر قارچ سوخاری لذت نبرد. این محصول بی نظیر در میان بزرگسالان و کودکان از محبوبیت زیادی برخوردار است. همانطور که می دانید یکی از دلایل خوشمزه و بی نظیر بودن طعم قارچ سوخاری، استفاده از آرد مناسب و با کیفیت می باشد. امروزه آرد سوخاری قارچ در طعم های مختلف در بازار موجود می باشد. عمده فعالیت ما در بازار پخش آرد سوخاری قارچ می باشد و تلاش بر آن داریم محصولی را با کیفیت بالا به بازار عرضه کنیم.

بازار پخش آرد سوخاری قارچ

عوامل موثر بر کیفیت آرد سوخاری قارچ

عوامل موثر بر کیفیت آرد سوخاری قارچ همانطور که بیان شد بالا بودن کیفیت آرد سوخاری، در تهیه قارچ سوخاری خوشمزه و بی نظیر تاثیر فراوانی دارد. امروزه آردهای سوخاری در انواع دانه ریز و دانه درشت در بازار موجود می باشد. همچنین ترکیب ادویه جات مختلف، پودر سیر، پودر پیاز در درون این آرد ها باعث خوشمزه تر شدن قارچ‌ سوخاری می گردد. در هنگام خرید آرد سوخاری با کیفیت باید دقت گردد این محصول از مکان‌های معتبر و برندهای بنام خریداری شود تا از کیفیت بالای محصول اطمینان حاصل گردد.

آرد سوخاری باید طبق موازین بهداشتی و در بسته بندی های مطمئن به بازار عرضه گردد تا از ورود هوا به داخل بسته‌ سوخاری جلوگیری به عمل آورد و چنانچه به صورت فله در بازار عرضه می‌شود، موازین بهداشت در مورد آن رعایت گردد. آرد سوخاری باید دارای تاریخ تولید و انقضا باشد و از خرید آردهای ناشناس باید خودداری نمود، چرا که ممکن است از کیفیت پایین و نامطلوب برخوردار باشند یا به سبب کهنه بودن باعث پایین آمدن کیفیت قارچ سوخاری گردد.

امروز قارچ‌ سوخاری در بسیاری از فست فودها و در منازل تهیه می‌گردد و به عنوان یکی از مواد غذایی محبوب در سراسر جهان طرفداران فراوانی دارد. استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید آرد سوخاری باعث بالا رفتن کیفیت محصول نهایی می گردد. از آردهای سوخاری نه‌ تنها برای سوخاری نمودن گوشت و قارچ بلکه برای تولید انواع همبرگر ناگت، کنتاکی، شنسل و غیره نیز استفاده می گردد.

قیمت آرد سوخاری قارچ

قیمت آرد سوخاری قارچ مجموعه ما در زمینه عرضه آرد سوخاری کیلویی و بسته بندی فعالیت دارد. این مجموعه محصولات خود را با برندهای پانکو و آینز نیز به فروش می‌رساند. محصولات این مجموعه شامل آردهای سوخاری پولکی، ادویه‌دار، گرانولی تمپورا، آردهای مخصوص ناگت، شینسل، همبرگر، فلافل، کباب ،کتلت همچنین آرد سوخاری رنگی سفید، زرد، نارنجی و قرمز و غیره می باشد. کیفیت بالای محصولات ما باعث تمایز آن از محصولات رقبای دیگر گردیده است. مشتریان عزیز جهت استعلام قیمت آرد سوخاری قارچ می‌تواند به صورت حضوری و تلفنی اقدام نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *