آرد سوخاری نوعی از چاشنی است، که در آشپزخانه هر خانه و یا رستورانی برای سرخ کردن و خوش طعم کردن غذا ها از آن استفاده می کنند و این محصول را در اکثر فروشگاه ها و مراکز فروش مواد غذایی می توان تهیه کرد.

آرد سوخاری بنا به کیفیت و اندازه آن از قیمت های متنوعی برخوردار است؛ مرکز ما عرضه آرد سوخاری فلفلی و انواع آرد سوخاری را بر عهده دارد، جهت تهیه این محصول می توانید از طریق وب سایت رسمی ما مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید.

خرید آرد سوخاری فلفلی

ترکیبات به کار رفته در آرد سوخاری فلفلی

ترکیبات به کار رفته در آرد سوخاری فلفلی آرد سوخاری نوعی چاشنی غذایی است، که برای ترد و خوشمزه تر شدن غذا های سرخ کردنی استفاده می شود، آرد سوخاری از نان های که از طریق فرآیندی خاص تهیه می شوند بدست می آید و خود این نان ها از آرد و ترکیبات خاصی که به آن اضافه می شود تهیه می شوند.

آرد را با نمک، مخمر و طعم دهنده خمیر کرده و چون از ترکیبات خاصی در آن استفاده می شود، باعث حجیم شدن نان ها شده؛ البته این نان‌ها طوری حرارت داده می شوند که رطوبت شان کاملا گرفته شود و نان ها کاملا خشک، قهوه‌ای و برشته می شوند.

بعد نان های خنک شده را با آسیاب های مخصوص به صورت درشت و یا ریز پودر کرده و ادویه های مخصوصی که شامل پودر فلفل سیاه،پودر فلفل قرمز، پودر پاپریکا، آویشن، پودر سیر، و….را به پودر سوخاری اضافه می کند تا طعم دارد شود.

البته در بعضی از کارخانه ها برای تهیه پودر سوخاری از نان های باگتی که بیات شده اند را پودر کرده و پودر بدست آمده را الک می کنند و ادویه های مخصوص به آرد سوخاری را به آن اضافه می کنند و پودر سوخاری در مدل های مختلف با طعم های متنوعی در بازار وجود دارد.

که هر کدام از آرد های سوخاری مخصوص سرخ کردن نوعی از غذا ها بوده که بنا به کاربردی که دارد ادویه های مخصوصی به آن اضافه می شود تا باعث خوش طعم شدن مواد غذایی شود و بوی نا مطبوع ماهی و یا مرغ گرفته شود.

توزیع آرد سوخاری فلفلی

توزیع آرد سوخاری فلفلی شرکت ما یکی از بزرگترین تولید کنندگان آرد سوخاری فلفلی در ایران است، که بهترین و با کیفیت ترین آرد های سوخاری را تولید می کند و تمام مراحل تولید زیر نظر کارشناسان بهداشت انجام می شود.

نمایندگی فروش و توزیع این محصولات را خود شرکت بر عهده دارد، برای همین از قیمت مناسبی برخوردار هستند؛ شما خریداران محترم می توانید بدون واسطه و به طور مستقیم به سایت و یا فروشگاه های اینترنتی ما مراجعه کنید.

مرغوب ترین پودر سوخاری فلفلی را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید، ما بهترین ها را با تضمین قیمت و کیفیت به شما مشتریان عزیز ارائه می دهیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *