پودر سوخاری پاپریکا توسط این مجموعه به صورت عمده به قیمت نمایندگی به فروش می رسد. پودر سوخاری پاپریکا یا پودر سوخاری نارنجی توسط تولیدکنندگان ایرانی و خارجی تولید و عرضه می شود. این محصول هم به صورت بسته بندی و هم به صورت فله از نمایندگی ها و یا مراکز پخش قابل خرید می باشد.

همانطور که مستحضر هستید تولید اولیه پودرهای سوخاری از آرد نان می باشد. به این صورت که ابتدا نان حجیم مانند نان باگت و نان تست پخته می شود سپس با حرارت مجدد رطوبت نان گرفته می شود. در مرحله بعد نان ها باید آسیاب شوند و الک شوند تا دانه ها به صورت یکدست در بیایند. (به این عمل اصطلاحا مش بندی گفته می شود). بعد از این مرحله نوبت به اضافه کردن ادویه های گوناگون جهت تولید پودر سوخاری طعم دار می باشد. اگر قصد؛ تولید پودر سوخاری ساده باشد فقط درصد کمی نمک به جهت جلوگیری از نم گرفتن، اضافه می شود.

پودر سوخاری پاپریکا

پودر سوخاری پاپریکا خرید عمده اکثر رستوران ھا و سالن ھای غذا خوری می باشد. این محصول به صورت عمدہ و جزیی برای تمامی مصرف کنندگان در سراسر کشور ارسال می گردد. این محصول برای سایر خریدارانی که قصد خرید عمدہ دارند مناسب بودہ است و با خرید عمدہ این محصول از تخفیف ویژہ ای برخوردار خواھند شد. این محصول توسط تولید کنندگان به صورت مستقیم و بدون واسطه در اختجار مصرف کنندگان قرار می گیرد به ھمین دلیل با قیمت مناسب تولیدی برای مشتریان عرضه می گردد.

خرید عمده پودر سوخاری پاپریکا از بازار

موارد استفاده از پودر سوخاری پاپریکا

موارد استفاده از پودر سوخاری پاپریکا پابریکا نام لاتین فلفل دلمه ای قرمز می باشد که برای تهیه رنگ نارنجی به صورت طبیعی از این مواد غذایی، برای رنگ کردن پودر سوخاری استفاده می شود. به همین دلیل خیلی از افراد از پودر سوخاری نارنجی به جای پودر سوخاری پاپریکا نام می برند. این محصول هم به صورت دانه بندی درشت برای سرخ کردن انواع مرغ، ماهی، میگو، سبزیجات، پاچینی، قارچ و پیاز مصرف می شود و هم به صورت پودری برای داخل مواد فلافل و کتلت قابل استفاده می باشد.

پودر سوخاری قرمز یا ھمان پاپریکای معروف در دستور پخت اکثر غذاھای سوخاری می باشد. از این محصول برای طبخ غذا استفادہ می شود و افراد زیادی علاقمند به این سبک غذا ھا ھستند و ھیچ محدودیت سنی ندارد. غذاھای سوخاری در اکثر رستوران ھا و ھتل ھا با تنوع بسیار زیادی تهیه شدہ و سرو می شود این مدل غذا ھا در تمامی کشور ھا معروف بودہ و افراد زیادی را علاقمند به این سبک خوراکی جذب کردہ است.

این محصول برای سرخ کردن مرغ و فیله و انواع ماھی مناسب می باشد و کاملا می پزد و سرخ می شود و بوی خام و ضخم این مدل مادہ ھای خوراکی را کاملا از بین می برد. این نوع محصول تولیدی شرکت ما پس از آغشته به ماھی و مرغ و فیله در روغن کاملا سرخ می شود و اصلا در روغن از مادہ خوراکی مورد نظر جدا نمی شود و از ھم نمی پاشد.

مشخصات پودر سوخاری پاپریکا پانکو

مشخصات پودر سوخاری پاپریکا پانکو همانطور که در بالا ذکر شد پودر سوخاری پاپریکا هم توسط تولیدکنندگان ایرانی و هم توسط تولیدکنندگان خارجی تولید می شود. پودر سوخاری پاپریکا پانکو، یکی از باکیفیت ترین محصولات پودر سوخاری در بین برندهای مختلف می باشد. مشخصات این محصول در جدول زیر قابل مشاهده می باشد:

نام محصول پودر سوخاری پاپریکا پانکو
کشور تولید کننده ویتنام
شرکت تولید کننده سومی موتو
حالت محصول درشت
رنگ نارنجی
طعم بدون ادویه
نوع بسته بندی نایلونی
وزن ۲۰۰گرمی، ۱ کیلویی و ۱۰ کیلویی
محل نگهداری در جای خشک و خنک
عکس محصول

چگونگی خرید عمده پودر سوخاری پاپریکا

مشتریان عزیز می توانند با شماره تماس موجود در این وب سایت تماس حاصل نمایند تا از قیمت روز این محصول اطلاع پیدا کرده و سپس اقدام به خرید نمایند. گفتنی است که این شرکت ارسال بار در حجم عمده را از طریق باربری ها به سراسر کشور مهیا نموده است.

پودر سوخاری پاپریکا

پودر سوخاری یک مادہ خوراکی می باشد که در طبخ غذا ھایی ھمچون مرغ سوخاری ماھی سوخاری و انواع فیله وانواع ماھی و میگو و غذاھای دریایی دیگر که با پودر ھای سوخاری با دستور پخت مخصوصی آمادہ می گردد. این محصول توسط شرکت تولیدی ویتنام تولید شدہ و در کشور ھای مختلفی صادرات دارد و شرکت تولیدی در راستای تولیدات خود سعی دارد رضایت مشتریان خود را در رابطه با محصولات خود را کاملا جلب کند و مشتریان از شرکت تولیدی و کارگران خط تولید حمایت کنند.

پودر سوخاری به پاپریکا نیز معروف می باشد زیرا این پودر به رنگ نارنجی بودہ و مهم ترین مواد اولیه تولید آن فلفل دلمه ای نارنجی رنگ می باشد به ھمین دلیل عطر و بوی بی نظیری داشته است و پودر آن به رنگ نارنجی می باشد و فاقد از ھر گونه مواد ناخالصی و ادویجات اضافی می باشد. این محصول از مواد اولیه مرغوب و با کیفیتی تولید شدہ است که کیفیت محصول را بالا می برد و نسبت به سایر تولید کنندگان از کمترین مواد نگه دارندہ در تولیدات خود استفادہ کردہ است و تاریخ انقضای این محصول مدت زیادی می باشد و به زودی فاسد نمی شود.

تاثیر کیفیت پودر سوخاری قرمز بر میزان خرید

تاثیر کیفیت پودر سوخاری قرمز بر میزان خرید یک محصول برای اینکه فروش بالایی داشته باشد در مرحله اول باید با کیفیت باشد. یک محصول مانند پودر سوخاری که کیفیت آن بالا باشد یعنی دارای طعم خوب و عطر و بوی بی نظیری باشد و محصول نه بیش از حد پودر باشد و یا بیش از حد درشت باشد و کاملا برشته باشد و سوخته نباشد. کیفیت محصول وقتی بالا باشد مشتری جذب محصول می شود. یک تولید کنندہ بزرگ برای اینکه برند خود را معروف و محبوب سازد باید محصول باکیفیت و قیمت مناسبی را برای مصرف کنندہ ارائه دھد تا مشتریان زیادی را جذب محصولات خود کند.

مشتری با دیدن کیفیت محصول و عطر و طعم و قیمت مقرون به صرفه محصول به خرید این محصول از برند مورد پسند خود خرید ھای خود را انجام دھد و این باعث می شود این تولید کنندہ میان مصرف کنندگان دیگر نیز محبوب شود. پودر ھای سوخاری چند سالی است که تولید می شوند و در بازار ھا توزیع می شود و نکته جالب این جاست که فروش بالایی را ھم نیز به خود اختصاص دادہ است و در کشور ھای زیادی از این محصول خوراکی ھای لذیدی تهیه می شود که در منوی غذا قرار گرفته و شدیدا غذا ھای محبوبی به ویژہ در میان نوجوانان می باشد.

بهترین روش خرید پودر سوخاری مرغ کنتاکی

بهترین روش خرید پودر سوخاری مرغ کنتاکی روش ھای زیادی برای خرید پودر سوخاری مرغ کنتاکی باکیفیت می باشد از جمله؛ خرید این محصول از مراکز فروش شرکت و یا مراکز عرضه و توزیع مانند فروشگاہ ھای زنجیرہ ای و سوپر مارکت ھای بزرگ و جدید خریداری نمایید. این محصول در سایر فروشگاہ ھای معتبر عرضه می گردد و مشتریان زیادی به این محصول علاقمند ھستند و مورد استقبال زیادی از مصرف کنندگان قرار گرفته است.

این محصول توسط شرکت در وزن ھای مختلفی بسته بندی می شوند تا مشتریان با توجه به نیاز خود انتخاب کردہ و خریداری کنند. بسته بندی این محصول بسیار با کیفیت بودہ است و ھیچ گونه نم و رطوبت و یا آلودگی به داخل بسته ھا نفوذ نخواھد کرد. پودر ھای سوخاری در نوع سادہ و یا سبزیجات و فلفلی تولید شدہ و در بازار عرضه می گردد. ھر کدام از این محصولات متناسب برای نوعی از طبخ غذا می باشد که بهتر است از پودر مناسب با غذایتان استفادہ کنید.

5 دلیل مهم کاهش میزان خرید پودر سوخاری نارنجی

5 دلیل مهم کاهش میزان خرید پودر سوخاری نارنجی پودر سوخاری نارنجی یک محصول کاربردی درصنعت آشپزی می باشد. دلایل زیادی ھستند که موجب کاھش خرید این محصول می شود اش جمله: ۱- کیفیت نامناسب یک محصول، ۲- قیمت زیاد یک محصول، ۳- بسته بندی بی کیفیت و بدون مقاوم. موارد اشارہ شدہ در تولید و پخش یک محصول بسیار مهم می باشد زیرا باید کیفیت محصول مطلوب باشد و قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشد و یک بسته بندی با کیفیت و مقاوم داشته باشد. شما مصرف کنندگان محترم تنها با یک بار خرید از مشتریان ثابت ما خواھید شد کافیست یکبار از محصولات ما خرید نمایید و از کیفیت محصولات ما از نزدیک مشاھدہ نمایید.

خرید عمده پودر تمپورا با کیفیت بالا

خرید عمده پودر تمپورا با کیفیت بالا برای خرید عمدہ پودر تمپورا با کیفیت بسیار بالا به صورت عمدہ ای از ھر جای ایران که ھستید خریداری نمایید. برای خرید عمدہ می توانید به صورت حضوری و با مراجعه به مراکز فروش ما محصولات را به صورت حضوری خریداری نمایید. اگر خرید حضوری برای شما فراھم نبود کافیست با مراجعه به سایت فروش آنلاین ما محصولات را به صورت اینترنتی خریداری نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن برای شما در ھرکجای ایران که باشید ارسال گردد. شرکت برای سایر رستوران ھا و سالن ھای غذا خوری و افرادی که قصد خرید عمدہ این محصول را دارند از تخفیف ویژہ شرکت نیز بهرہ خواھند برد کافیست برای خرید به مراکز فروش و سایت فروش ما مراجعه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *