یکی از هنرهایی که در میان مردم جا افتاده هنر آشپزی است که امروزه از تنوع بالایی برخوردار است و موادی که می توان در بسیاری از غذاهای امروزی که هم برای خوشمزه کردن و هم منسجم کردن مواد غذایی به چشم می خورد آرد سوخاری می باشد.

برای تولید این پودر از انواع نان ساندویچ یا نان سوخاری استفاده می شود به این روش که رطوبت و نرمی این نان ها را گرفته و به صورت خشک و برشته درمی آورند زمانی که خشک می شوند آنها را پودر می کنند و آرد سوخاری به دست می آید. که به دو نوع درشت و ریز در طعم های مختلف در بازار عرضه می شود. از آرد سوخاری فلافل که به تولید انبوه رسیده است در بسیاری از فست فودی ها برای رسیدن به طعم و رنگ بهتر استفاده می شود.

فروشنده آرد سوخاری فلافل

هر آنچه که باید درمورد انواع آرد سوخاری بدانید

هر آنچه که باید درمورد انواع آرد سوخاری بدانید

همانطور که گفته شد آرد سوخاری استفاده های فروانی دارد که نه تنها برای غذا های فست فودی بلکه برای غذاهای سنتی نیز استفاده می شود. در اینجا با چند نمونه از کارایی این آرد پر مصرف آشنا می شويد.

  • کوفته: شما می توانید برای وا نرفتن کوفته که غذای بسیار لذیذیست که تهیه آن بسیار سخت است از آرد سوخاری استفاده کنید.پس یکی از خاصیت های این پودر باعث چسبندگی شدن مواد غذایی می شود.
  • میگو : همچنین آرد سوخای میگو نیز برای پخت بهتر این غذای دریایی پرخاصیت به کار میرود.به طوری که حتی کودکانی که بوی آن را دوست ندارند با طعم و بوی شگفت انگیزی روبرو می شوند.
  • فلافل: آرد سوخاری فلافل برای حجیم کردن و ترد کردن فلافل به کار می رود که در دو نوع ساده و طعم دار در بازار موجود است.

باید گفت یکی از غذاهای پر طرفدار در میان مردم جنوب و همچنین سایر نقاط ایران فلافل می باشد که امروزه برای پفکی کردن از آرد سوخاری فلافل استفاده می شود که در این آرد از پودر فلفل،پودر سیر و کاری برای خوشمزه کردن این محصول به کار می رود.

لازم به ذکر است به دلیل خشک بودن این مواد آن را می توان در مدت زمان زیاد با خیال راحت نگهداری کرد.

قیمت آرد سوخاری فلافل

قیمت آرد سوخاری فلافل

عرضه آرد سوخاری و تولید کنندگان این محصول در صدد آن هستند که مواد با کیفیت در انواع مختلف با قیمت مناسب به دست مصرف کننده برسانند.و نیز تنوع این محصول را روز به روز بیشتر کنند به طوری که امروزه در برخی از این مواد از پودر سبزی خشک، مرغ و گوشت برای لذیذ کردن این پودر استفاده می کنند.

در خرید این محصول حتما باید به نوع تهیه و مرکز فروش آن دقت کنید و از مراکز معتبر آن را تهیه کنید.قیمت آرد سوخاری فلافل بسته به کیفیت و طعم دار و یا ساده بودن آن متفاوت است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *