مجموعه آراد فود شما را به خرید بهترین محصولات پودر سوخاری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش آرد سوخاری گرانول نارنجی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بازرگانی آرد سوخاری باکیفیت ایرانیخریدار آرد سوخاری نصف قیمتقیمت آرد سوخاری در بهترین بازار تهرانتولیدکننده آرد سوخاری در تبریز

اصطلاح گرانول را با توجه به دانه درشت بودن این محصول که نباید زیاد پودر شود  به آن نسبت داده اند. آرد سوخاری گرانول نارنجی با توجه به فواید بسیاری که دارد، نسبتا طرفدار خیلی بالایی در کشور به خود اختصاص داده است، تا حدی که میزان تولید داخلی این محصول جوابگوی میزان نیاز مردم نمی باشد و آرد سوخاری گرانول نارنجی به کشور وارد می شود.  

فروش آرد سوخاری گرانول نارنجی

بازرگانی آرد سوخاری باکیفیت ایرانی

بازرگانی آرد سوخاری باکیفیت ایرانی فروش آرد سوخاری،بخش مهمی از تجارت کشور را به خود اختصاص داده است که علاوه بر مواد افزوده شده به آن برای ‌طعم  و نوع بسته بندی، به کیفیت نان اولیه هم بستگی دارد.  باید توجه داشت که در پخت بیشتر نان ها به آن کمی نمک طعام اضافه می کنند که این نمک در رشد مخمرهای مفید موثر است،  هم چنین عملکرد گلوتن ( گلوتن ترکیبی پروتئینی است که عموما در گندم و جو یافت می شود) را  در خمیر نان را بهبود می بخشد.از فواید ظاهری گلوتن در نان نیز این است که باعث حالت ارتجاعی نان می شود. اضافه کردن  شیر خشک هم به مواد اولیه نان ارزش غذایی آن را بالا می برد  و  همچنین باعث بخشیدن رنگ و طعم  بسیار خوبی به نان می شود. 

خریدار آرد سوخاری نصف قیمت

خریدار آرد سوخاری نصف قیمتآرد سوخاری گرانول نارنجی دارای تفاوت قیمت هایی می باشد، که  این اختلاف قیمت ها به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله : 

  • برند
  • وزن، که  هم به صورت فله ای و هم بسته بندی شده به فروش می رسد.
  • نوع بسته بندی، که معمولا به دو صورت ساده و طعم دار بسته بندی می شوند.
  • نوع طعم 
  • رنگ

 نکته قابل توجه این است که تولید آرد سوخاری گرانول نارنجی به طور معمول در سه رنگ تولید می شود که شامل موارد زیر می شود:

  • آرد سوخاری قهوه ای 
  • آرد سوخاری طلایی طعم دار
  • آرد سوخاری سفید 
  • آرد سوخاری طلایی ساده

آرد سوخاری گرانول در حرفه‌ی آشپزی، خیلی به آشپزای خوب کشورمون کمک کرده است و طعم و رنگ ویژه ای به غذاها می دهد. برای نمونه این محصول برای سوخاری کردن مرغ، ماهی، میگو،سبزیجات‌، کتلت و ناگت که مزه‌ی فوق العاده‌ای به آنها می دهد، بکار برده می شود.

در کارخانه تولیدی آرد سوخاری معیار ها و وسایل متفاوتی برای تولید آرد سوخاری گرانول به‌کار برده می‌شود از جمله :

  • ماشین الک کردن دانه‌های درشت سوخاری 
  • خرد‌کن قطعه ای سوخاری دانه درشت
  • اجاق گاز و بالابر سه لایه الکتریکی تولید سوخاری دانه درشت
  • دستگاه برش
  • میکسر آرد سوخاری و بالابر از نوع مارپیچ

مورد جالبی که برای اغلب مردم مهم نیست،  فرق بین پودر سوخاری و آرد سوخاری هستش، فرقشون به مواد سازنده‌ی آنها ربطی ندارد، بلکه  آرد سوخاری نسبت به پودر سوخاری دانه ریز تر و نرم تر می باشد. فروش آرد سوخاری گرانول در کشور با توجه به کیفیت محصول با قیمت های متفاوتی صورت می گیرد. یکی از مواد مهم افزودنی به خمیر نان روغن، است که برای تردی بیشتر و زیاد شدن حجم نان از آن استفاده می کنند. قابل ذکر است که برای تهیه نان سوخاری که درآخر به آرد سوخاری تبدل می شود یک دستورالعمل و راهکار ثابتی وجود ندارد و هر کسی با توجه به تجربه خود و توصیه‌های دیگران و استفاده از مواد اولیه با کیفیت می تواند بهترین نان سوخاری را تولید کند که به تبع آرد سوخاری با کیفیت تری به بازار ارائه می شود.

قیمت آرد سوخاری در بهترین بازار تهران

قیمت آرد سوخاری در بهترین بازار تهرانبهترین آرد سوخاری از مواد تازه به خصوص نان تازه تولید شده است و طعم دهنده‌ی با کیفتی به آن اضافه شده است. معمولا همانطور که می دانید نگهداشتن موادغذایی ارتباط مستقیمی با میزان رطوبت آن ماده دارد. چون یکی از شرایط رشد میکروب ها و قارچ های موادغذایی وجود  درصدی رطوبت در آن است و هرچه میزان آن رطوبت کمتر باشد، رشد این عوامل  میکروبی و بیماری زا به نسبت در آن کمتر  اتفاق خواهد افتاد.  در مورد آرد سوخاری نیز به دلیل اینکه میزان رطوبت بسیار پایین است، در صورتی که آن را در جای خشک و خنک نگهداری کنیم، مشکل چندانی به وجود نخواهد آمد و می توان آرد سوخاری را تا مدتی طولانی به اندازه حدود ۵ ماه نگهداری کرد.  باتوجه به پرفروش بودن این محصول تاجران این حوزه سود زیادی را بدست می آورند.

تولیدکننده آرد سوخاری در تبریز

تولیدکننده آرد سوخاری در تبریزامروزه روش تولید آرد سوخاری گرانول دغدغه‌ی اغلب مردم جامعه شده‌ است. روش تولید این محصول  که مواد اولیه‌ی آن نان صخیم است در صنعت به طور معمول شامل سه مرحله‌ی زیر است :

  1. خشک کردن نان
  2. آسیاب کردن آسیاب کردن
  3. بسته‌بندی 

به طور معمول از نان‌ باگت ، نان تست  یا نان سفید  یا نان فانتزی برای تولید این محصول استفاده می کنند. کارخانه های تولید نان عمده وقتی نان هایی در مقیاس زیاد را که به مرز خراب شدن می رسند با دستگاه های پیشرفته و افزودن موادی بسیار مغذی به آن ، نان هارا تبدیل به آرد سوخاری می کنند. به طور کلی روش تهیه‌ی آرد سوخاری گرانول را می توان در چهار مرحله خلاصه کرد که در متن زیر به دقت به توضیح آن می پردازیم : 

  • اولین قدم برای تولید آرد سوخاری گرانول نارنجی تولید نان های ضخیم است. 
  • بعد نان های حجیم را  حداقل دو بار در مقابل حرارت می گذارند تا رطوبت آن از بین برود و به تدریج برشته و خشک شود، بعضی از مردم در مناطق گرم و خشک زندگی می کنند، از این رو نان را برای مدتی در معرض هوای  آزاد قرار می دهند تا کاملا خشک شود.
  • بعده اینکه نان رطوبت خودش را از دست داد و برشته شد، برای خرد کردن آماده شده است و شروع می کنند  به ریز و درشت خرد کردن آن، که آن را تبدیل به پود یا آرد کنند، معمولا خرد کردن آن یا با دست یا توسط دستگاه صورت می گیرد.
  • برای آماده کردن این ماده‌ی فوق العاده مفید،در آخر کار  بعده تفت  دادن، به آن موادی مثل  پودر سیر،  پودر فلفل، زردچوبه، نمک و فلفل سیاه به آن اضافه می کنند .

نکته جالب این است که تنها روش تشخیص تازگی آرد سوخاری  بوی آن است، اگر بوی نامطبوعی داشت بهتر آن است که استفاده نگردد. 

قابل ذکر است که علاوه بر موارد بالا در صنعت مواد دیگری نیز برای تولید آرد سوخاری گرانول نارنجی مورد استفاده قرار می گیرند که به طور معمول  شامل موارد زیر است :

  • نشاسته ذرت: متفاوت از آرد ذرت بوده ولی مثل آرد ذرت از ذرت استخراج می شود. از آن برای افزایش غلظت غذاهایی مثل سوپ و دسر و آش و … می شود، همچنین  بعضی از مردم ک برای پخت کیک از آن استفاده می کنند.
  • گلوتن
  • شربت اینورت: این ماده که اسم رایج است در بین عموم مردم  آن را عسل مصنوعی می نامند، در تولید اغلب شیرینی های پرطرفدار، بستنی، آبنبات ها و آب میوه هل بکار می رود ، از شکر استخراج می گردد. استفاده از شربت اینورت سبب بهبود رنگ و بخشیدن جلای خوب به پوست سوخاری و نرم شدن بافت آن می گردد. قابل ذکر است که زیاده‌روی در مصرف بیش از حد از این ماده می تواند باعث دیابت، افزایش وزن  و بیماری های قلبی شود.
  • عصاره مالتریال مخمر نانوایی: از فواید این عصاره این است که شامل  انواع اسیدهای آمینه، مواد معدنی، پروتئین­ ها، آنتی اکسیدان های ضد رادیکال های آزاد بافت ها، نوکلئوتیدها وجود دارد. همچنین وجود ترکیبات نیتروژنی و ویتامین‌ها باعث ارزش بالای این عصاره به عنوان یک منبع غذایی شده‌ است .
  • شیرخشک
  • عصاره مالت: این عصاره یه ماده‌ی مغذی بسیار مفید می باشد که از جوانه زنی جوانه‌ی جو بدست می آید و استفاده‌ی معمول آن برای تولید انواع کیک و شیریتی نان و بیسکویت و به عنوان طعم دهندهذر صعت داروسازی می باشد، همچنیت سرشار از ویتامین های گروه B است که کمک شایانی به درمان کم خونی می کند. همچنین این ماده برای کاهش وزن نیز موثر است.
فرشته حبیب اله پور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرشته حبیب اله پور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129576424

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodir@

instagram icon اینستاگرام: aradfood@

email icon ایمیل: info@aradfood.ir

مجموعه آراد فود شما را به خرید بهترین محصولات پودر سوخاری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button