نان سوخاری و آرد سوخاری  از پخت مجدد نان مخصوصا نان های حجیم  دست می آید . آرد سوخاری در تهیه غذاهای سوخاری همچون ماهی و میگو سوخاری و مرغ سوخاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

غذاهای سوخاری به علت ترد بودن و داشتن طعم خاص طرفداران زیادی در سرتاسر جهان دارند . فروش نان سوخاری و فروش پودر سوخاری یا همان آرد سوخاری در تمامی نمایندگی های فروش این محصولات سوخاری در صورت می گیرد.

آرد سوخاری از جمله مواد غذایی بی رقیبی است که در برخی از غذاهای مدرن مورد استفاده قرار گرفته می شود و بافتی بسیار نرم و لطیف را دارا می باشد. فروش پودر سوخاری کنتاکی با طعم های ویژه و مختلفی از طرف مرکز پخش انجام می پذیرد. افراد خریدار می توانند این نمونه های سوخاری و با کیفیت را به طور بسته ای تهیه نمایند. زیرا مرکز ارائه دهنده می کوشد که نمونه سوخاری برتر را به طور بسته بندی شده و کاملا بهداشتی در دسترس افراد خریدار قرار دهد.

فروش پودر سوخاری کنتاکی kfc

سفارش خرید پودر سوخاری از عمده فروشی ها

سفارش خرید پودر سوخاری از عمده فروشی ها

بهترین نوع پودر سوخاری با توجه به کیفیت محصول به عنوان پودر سوخاری درجه یک در نمایندگی های فروش پودر سوخاری عرضه می شود . قیمت روز پودر سوخاری در نمایندگی های فروش و همچنین در فروش عمده پودر سوخاری، بسیار منصفانه تر از بازار است.

برای این که بتوانید پودر سوخاری را با نرخی ارزان خریداری نمایید بهتر است که از روش عمده استفاده نمایید و به این ترتیب هزینه هایی مناسب را جهت خرید این محصول غذایی پرداخت کنید.
سفارش خرید پودر سوخاری از عمده فروشی ها می تواند از طرف شما عزیزان به طریق یکجا انجام پذیرد و به این صورت است که می توانید در آن واحد مقدار زیادی از این مواد پودری را تهیه نمایید.

شما می توانید بر اساس بودجه ای که در دست دارید محصولات پودری که از طرق مرکز فروش عمده به شما ارائه می گردند را سفارش دهید و خریدی مقرون به صرفه از این نمونه های سوخاری را به پایان برسانید.

بازرگانی پودر سوخاری درجه یک در ایران

اساس کار تهیه نان سوخاری یا آرد سوخاری پخت مجدد نان هایی حجیم همچون باگت هاست . عموما برای تهییه نان سوخاری یا آرد سوخاری  از نان هایی استفاده می کنند که به علت عدم مصرف در زمان مناسب خشک شده اند و قابل استفاده برای خوردن به صورت معمول نمی باشند البته در تهیه نان سوخاری از نان های بیات باید به این نکته دقت کرد که نان ها فاسد نشده باشند همچنین برای تهیه نان های سوخاری از نان هایی که عمدتا در تولید صنعتی در  فرم هاییطراحی شده در نیامده اند و قابل عرضه در فروشکاه ها برای مشتری ها نیستن استفاده می شود .

برای تهیه نان ها ی سوخاری از نان های بیات و همچنین نان های غیر قابل عرضه در فروشگاه ها، آنها را به کارخانجات پخت صنعتی نان که در زمینه تولید نان های سوخاری و همپنین تهیه ارد سوخاری فعال هستند بازگردانده می گردانند تا دوباره تحت پخت مجدد قرار گیرند. زمان پخت نان ها به منظور تهیه نان های سوخاری به نسبت زمان پخت اولیه آنها بیشتر است و همچنین این مرحله از پخت باید با حرارت ملایم تر نسبت به مرحله اول پخت یعنی مرحله پخت نان های معمولی صورت گیرد و این کار هم به این خاطر است که در زمان بیشتر و حرارت ملایم تر امکان خشک شدن کامل نان و حذف کامل رطوبت آن برای به دست آوردن یک محصول کاملا ترد و برشته و قهوه ای رنگ امکا پذیر است .

نان های پخته شده به این طریق به عنوان نان سوخاری قابل استفاده است و برای تولید آرد سوخاری هم همین مراحل تکرار می شود فقط بعد از به دست آوردن نان سوخاری به روش های صنعتی، این نان ها توسط دستگاه های مخصوص خرد کنی و  آسیاب کنی، خرد و آسیاب می شوند تا به صورت آرد درآیند تا قابل استفاده در تهیه غذاهای سوخاری از جمله فیله سوخاری، مرغ سوخاری، قارچ سوخاری، میگو و ماهی سوخاری و…  که مورد علاقه بسیاری از افراد در سرتاسر جهان است، باشند. آرد  سوخاری  همچنین در تهیه غذاهایی همچون کوفته، کتلت و شامی توسط بعضی از آشپزها مورد قرار می گیرد، که این نوع از غذاها هم طرفداران مخصوص به خود را دارند. 

شرکت برتر که به عنوان بازرگانی پودر سوخاری درجه یک در ایران فعالیت دارد می کوشد که نمونه های با کیفیتی از این محصول غذایی را در دسترس اشخاص خریدار بگذارد و محصولات تولید شده با استفاده از بهترین نوع نان های حجیم را در معرض فروش قرار می دهد.

این مرکز نمونه های مختلفی از مواد غذایی مورد نظر را به مردم ارائه می دهد که برای پخت غذاهای مختلفی کاربرد خاصی دارند. به همین دلیل هم است که این مرکز در بازار ایران به جایگاه بالایی دست یافته است و مشتریان زیادی را در اقصی نقاط ایران دارد.

بازار فروش انواع پودر سوخاری درجه یک

بازار فروش انواع پودر سوخاری درجه یک

آرد های سوخاری به روش خانگی عمدتا به دو شیوه تولید می شوند که به آنها اشاره می کنیم .

1. روش اول: در این روش نان ها ی بیات شده را جدا کرده و آنها را از بابت فاسد نشدن و کپک نزدن بررسی می کنیم، بعد قسمت های سالم نان را جدا کرده و در سینی یا پارچه تمیز قرار داده و در مقابل نور آفتاب قرار می دهیم تا کاملا خشک شوند. بعد از خشک شدن آنها را به تکه های کوچک، به طوریکه قابل آسیاب شدن در دستگاه آسیاب کننده هایمان باشند تقسیم می کنیم بعد آنها را در داخل آسیاب کن ها می ریزیم تا آسیاب شوند بعد از هربار آسیاب مواد به دست آمده را الک می کنیم تا دانه های درشت را جدا کرده و آنها را دوباره آسیاب کنیم و در نهایت محصول یک دست داشته باشیم. بعد از اتمام مرحله آسیاب کردن آرد به دست آمده را داخل تابه می ریریم و روی حرارت ملایم قرار می دهیم و آرارم آرام تفت می دهیم تا کاملا برشته شده و به رنگ قهو های تیره در بیاید .

در این روش می توانیم قبل از ریختن آرد به دست آمده در  تابه ادویه جاتی همچون نمک، فلفل، زردچوبه، پودر آویشن، پودر سیر و سایر ادویه جات، آردمان را طعم دار کنیم بعد مورد تفت قرار دهیم . بعد از تفت دادن آرد و به دست آمدن آرد برشته شده به عنوان آرد سوخاری می توانیم آن را بعد از خنک شدن در ظرف های در دار بریزیم و در داخل یخچال برای تهیه غذاهایی که نیاز به آرد سوخاری دارند نگهداری کنیم. 

2. روش دوم : در این روش ابتدا قسمت های  سالم نان های بیات را جدا می کنیم، بعد آنها را به تکه های کوچکتری تقسیم می کنیم و در داخل سینی های مخصوص فرها قرار می دهیم و به مدت 15 تا 20 دقیقه با دمای 150 درجه سانتی گراد حرارت می دهیم تا نان ها کاملا خشک شوند . وقتی زمان مورد نیاز تمام شد، نان ها را که کاملا سفت و برشته شده اند را از فر بیرون می آوریم و صبر می کنیم تا کاملا خنک شوند بعد آنها را در دستگاه های آسیاب کنی می ریزیم تا به صورت پودر در آیند .

پودر به دست آمده را می توانیم به همان صورت در داخل ظرف های در بسته بریزیم و در یخچال قرار دهیم تا برای استفاده در غذاهای سوخاری سالم بمانند. در صورت تمایل می توانیم به آرد به دست آمده ادوایه های مورد علاقه مان را اضافه کنیم بعد آرد سوخاری طعم دار را در داخل ظرف های در بسته ریخته و در یخچال قرار  دهیم . 

اگر آرد سوخاری به گونه ای نگهداری شود که رطوبت جذب نکند و تغییر رنگ ندهد می تواند تا شش ماه بعد از تولید مورد استفاده قرار گیرد.

نمونه های مختلفی از مواد پودری سوخاری در بازار به فروش می روند که برخی از آنها به شرح زیر می باشند:

  • پودر مختص پخت میگو
  • پودر مخصوص پخت مرغ
  • پودر سوخاری ماهی
  • پودر سفید سوخاری
  • نمونه پودری نارنجی

لازم به ذکر می باشد که تمام نمونه های پودری نام برده شده بسیار کارآمد هستند و به دلیل این که دارای طرفدارهای زیادی هستند رونق بیشتری نیز در بازار دارند. بازار فروش انواع پودر سوخاری درجه یک نیز به دلیل درخواست های مردم از این ماده خوراکی با کیفیت و متنوع در کشور ما بسیار داغ می باشد.

عرضه پودر سوخاری با ارسال رایگان

آرد سوخاری با توجه به مزایایی که از لحاظ طعم دار کردن و ترد کردن غذاهای سوخاری دارد، دارای طرفداران زیادی است البته این غذاها دارای معایبی هم هستند که از مهمترین آنها می توان به میزان بالا بودن ماده سرطان زای آکریلامید در آنها اشاره کرد . آکریلامید در مرحله حرارت دهی پخت نان در نان تولید می شود و چون نان سوخاری یا آرد سوخاری طی دو مرحله پخت نان به دست می آید و حتی زمان پخت برای مرحله دوم بسیار بیشتر است، بنابراین میزان آکریلامید در نان و آرد سوخاری بسیار بیشتر است .

مرکز فروش اینترنتی معتبر که در ایران معروف می باشد می کوشد که مواد سوخاری مرغوب و مورد نیاز مردم را در سراسر ایران به فروش برساند و البته ناگفته نماند که راهبردهای زیادی را در روند فروش این نمونه های غذایی نیز در نظر می گیرد.
باید بگوییم که عرضه پودر سوخاری با ارسال رایگان هم یکی از این راهکارها است که مرکز فروش در پیش می گیرد و افراد زیادی را به سوی محصولات غذایی با کیفیت خود فرا می خواند. لازم به ذکر است که این ارسال رایگان سبب می شود که مشتریان هزینه های جانبی برای حمل مواد غذایی مورد احتیاج خود را پرداخت ننمایند و این روند سبب می شود که بتوانند در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

به همین دلیل است که مرکز عرضه کننده به ارائه این محصول خوراکی با ارسال به صورت رایگان به مردم اقدام می نماید تا افراد زیادی را به سمت پودرهایی که به فروش می رساند سوق دهد.

دلایل افت میزان فروش پودر سوخاری سفید

دلایل افت میزان فروش پودر سوخاری سفید در رابطه با دلایل افت میزان فروش پودر سوخاری سفید را در این بخش بیان می نماییم:

  • بی کیفیت بودن این مواد خوراکی که می تواند ناشی از عدم استفاده از مواد اولیه مرغوب باشد.
  • ترد نبودن و بی طعم بودن این نمونه های خوردنی و سوخاری
  • بهداشتی نبودن مواد غذایی مورد نظر
  • بسته بندی نامناسب
  • بافت غیر همسان دانه های این ماده پودری

تمام موارد ذکر شده می توانند در نامرغوب بودن این محصولات دخیل باشند و این امر سبب می گردد که فروش این نمونه از مواد سفید و سوخاری کاهش پیدا نماید.

راهکارهای موثر بر افزایش فروش پودر سوخاری صنعتی

راهکارهای موثر بر افزایش فروش پودر سوخاری صنعتی بعضی از راهکارهای موثر بر افزایش فروش پودر سوخاری صنعتی به قرار زیر هستند:

  • زمانی که استانداردهای مهم در تولید این نمونه های خوراکی به کار روند فروش این پودرهای سوخاری نیز بالا می رود.
  • بسته بندی های زیبا و با دوام نیز سبب افزایش فروش این محصولاتی پودری می گردند.
  • دانه بندی یکنواختی که این مواد بی رقیب و صنعتی دارا می باشند هم می تواند سبب بالا رفتن میزان فروش این محصولات گردد.

شرکت تولید کننده که محصولات صنعتی مورد نظر را تهیه می نماید موارد فوق را در تولید محصولات خود باید مورد توجه قرار دهد.

آمار پرفروش ترین پودر سوخاری درجه یک

آمار پرفروش ترین پودر سوخاری درجه یک آمار پرفروش ترین پودر سوخاری درجه یک در ایران بر اساس تقاضای مردم مشخص می شود و هر چقدر که این محصول با کیفیت تر باشد توسط مردم به مقدار زیادی نیز خریداری می شود و آمار فروش این محصول هم افزایش می یابد.

پرفروش ترین و محبوب ترین پودر مورد نظر در بین مردم به گونه ای تولید می گردد که می تواند باعث خوشمزه تر شدن غذاهای مختلف شود و دلیل این امر نیز استفاده از بهترین نمونه از ادویه ها در تولید محصول پودری مدنظر می باشد. به این طریق است که اشخاص زیادی به سوی این نمونه های غرایی و سوخاری روی می آورند تا از مرغوبیت این محصولات پودری برخوردار شوند.

فروش عمده پودر سوخاری کنتاکی با بهترین کیفیت

فروش عمده پودر سوخاری کنتاکی با بهترین کیفیت برخی از مردم هستند که مصرف سالیانه آنها از پودر پرمصرف سوخاری بالا می باشد. بهتر است که این اشخاص به خرید عمده این نمونه های سوخاری که برای تهیه مرغ کنتاکی به کار برده می شوند اقدام نمایند. فروش عمده پودر سوخاری کنتاکی با بهترین کیفیت از طرف مرکز پخش معتبر صورت می گیرد تا افراد خریدار بتوانند برترین نمونه های مدنظر خودشان از این نوع مواد خوراکی را به طور همزمان خریداری نمایند که در بخش های پیشین نیز این بحث تحت بررسی قرار گرفت.

باید بدانید که پودر کنتاکی مورد نظر که به طریق عمده در بازار به فروش می رود به طور مستقیم در معرض فروش قرار می گیرد. از این رو افراد خریدار می توانند ارتباطی بی واسطه با خود فروشگاه ارائه دهنده داشته باشند. در نهایت به سفارش ارزان قیمت تذین نمونه از این مواد عمده خوراکی اقدام کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *